Ma már az egyik leghatékonyabb kommunikációs forma a videó, amely gyors és hatékony bemutatkozást tesz elérhetővé a vállalkozások számára. A videótípusok közül érdemes kiemelni az imázsfilmet, oktatófilmet, referenciafilmet.
Az imázsfilm segít a cég arculatának bemutatásában, ezen felül be tudjuk mutatni a cég által képviselt értékeket és egyben növelhetjük a vállalat presztízsét is. Az imázsfilm legfontosabb célja, hogy segítségével különleges és kellemes élményeket adjunk a nézőnek, a célpiacnak és a vállalatról minél pozitívabb képet tudjanak kialakítani. Ezekben a filmekben a fókusz a cég tevékenységén van, de természetesen ez lehet tevékenység, szolgáltatás vagy akár egy termék is. Az imázsfilmek segíthetik a vállalatokon belüli kommunikációt és oktatási célzattal is készülhetnek. Ma már szinte minden imázs film az online marketinget erősíti és leginkább a közösségi oldalakon alkalmazzák őket.
Az oktatófilmek, ahogy a neve is jelzi, leginkább a cégeken belül kerülnek felhasználásra, hiszen az ott dolgozók oktatásain szokták előszeretettel vetíteni. A film lehet egy műszaki leírás, egy különleges technológiai folyamat teljeskörű bemutatása, egy értékesítési folyamat bemutatása. Bármi, ami a vállalkozás mindennapjaiban előfordulhat és az alkalmazottak munkavégzésének minőségéhez hozzá tud tenni.
A PR referenciafilmek minden esetben egy adott termék gyártásának illetve piaci fogadtatásának bemutatásának céljából készülnek. Ez tulajdonképpen az új termék vagy szolgáltatás bevezetése a köztudatba, amely segít a hitelteremtésben. A referenciafilmek többsége maga oktatja a fogyasztót. Lehetségessé válik egy technológiai folyamat bemutatása, egy értékesítési hálózat teljeskörű bemutatása. Ez rendkívül fontos a termék vagy a szolgáltatás megítélése miatt, így akár egy minőségbiztosítási rendszert is bemutathatunk segítségével. Általában az építőipari cégek, a kozmetikai cégek, az egészségügyi szolgáltatók szokták ezt a PR film típust választani. A film segítségével nő a bizalom a leendő vásárlóban, a célpiacban és már csak egy kis plusz kell ahhoz, hogy vásárlóvá váljanak. A referenciafilmek mindig segítenek a vásárlói döntések meghozatalában. Minél jobb egy referenciafilm annál kedvezőbb lehet a döntés kimenetele.