Minden hirdető számára fontos, hogy a konverziót mérni tudja, hiszen mi értelme lenne különben a beállításoknak és egyáltalán a hirdetésnek. Az AdWords kampányok által generált konverziók a Konverziók oszlopban érhetők el, ha az Eszközökön keresztüli konverziók szerepeltetése fül alatt ezt mi magunk beállítottuk. A Konverziók oszlophoz hozzá lehet rendelni a különféle eszközöket.
A beállításokat nagyon könnyen elvégezhetjük az Adwordsben. Első körben be kell jelentkezni az AdWords fiókunkba, majd keressük meg az Eszközök és azon belül a Konverziók lehetőséget. Bal oldalon található meg, a Beállítások menüpont. A már előzőekben említett Eszközökön keresztüli konverziók szerepeltetése gombra kattintva, máris elkezdhetjük a beállítást. Itt jelöljük be a négyzetet, ha szeretnénk látni a Konverziók oszlopban is az eszközöket. Értelemszerűen, ha nem szeretnénk ezt látni, akkor a jelölést ki kell törölnünk. A beállítás elvégzése után mindenképpen mentsük el a beállítást. Mindig csak azok a konverziók jelennek meg, amelyeken keresztül a hirdetésünkre kattintottak. Ha arra is kíváncsiak vagyunk, hogy mely egyéb más készülékeken nézték meg a kattintás után hirdetésünket, akkor azt mi magunk is beállíthatjuk a Konverzióknál. Ilyen lehet a CPA, a cél ROAS vagy akár az EPC. Sokan napközben igen sok készüléket használnak a hirdetések böngészésére és a kommunikációra. Otthon lehet Ipad vagy Tablet, a munkahelyeken az asztali gépek és a laptopok. Munkába menet és jövet az okostelefonok.
Ezeket az eszközöket az automatikus ajánlattételhez is aktiválni tudjuk. Nem kell mást tennünk, mint a Beállítások alatt a Konverzióajánlat-mutató fülnél a Konvertált kattintásokat kell beállítani. A Speciális konverziók hozzáadása elemnél tudjuk a jelölőnégyzet segítségével aktiválni ezt a lehetőséget. Innentől kezdve már ezek az eszközök is használhatók az automatikus ajánlattételhez. Érdemes az összes beállítási alaposan áttekinteni és mindig finomítani, hogy rengeteg információhoz jussunk, amelyek azután segítenek az optimalizálásban.