Lassan, de biztosan közeledik a Valentin nap, így érdemes minden vállalkozónak, kereskedőnek résen lennie. A Facebook tökéletesen alkalmas a különleges akciók szervezésére. Egy stratégia felállítását követően a következő lehetőségek közül mindenképpen válasszunk ki valamit a kiemelt időszakra, amely akár új vásárlókat is hozhat.
- Ajánljunk fel valamit: egy ingyenes szállítást, ingyenes díszcsomagolást vagy valamilyen kedvezményt. Több tanulmány szerint is az ingyenes szállítás tuti befutó, így érdemes ennek utánaszámolni, hogy belefér-e a keretünkbe. Azok, akik fehérneműt vagy csokoládét értékesítenek, ajánljanak fel díszcsomagolást, annak is nagy sikere lesz. A kedvezmény is nagyon ösztönözheti a vásárlókat, ezért pár nappal a Valentin nap előtt ezt is felkínálhatjuk. Figyeljünk oda, hogy a szállítási idő még beleférjen az ünnepekbe.
- Szervezzünk selfie versenyt, azaz a párokat kérjük meg, hogy küldjenek magukról képeket. A közönséget, a célközönségünket kérjük meg arra, hogy szavazzanak. A versenyek mindig segítenek a rajongó tábor bővítésében és a rajongók barátainak elérésében is. Szinte mindenki megkéri a barátait arra, hogy segítsenek szavazatukkal a verseny megnyerése érdekében. Ilyenkor természetesen az oldalunk is hírnévre tesz szert.
- Termékeinkből készítsünk egy ajándék ötlet kínálatot, amely talán sokakat megfog és még az is elképzelhető, hogy megosztják tartalmunkat. Figyeljünk oda, hogy a fotók minőségiek legyenek és a felhívás is tartalmilag valamint formailag tökéletes legyen. A képeken szépen, gusztusosan elrendezett termékek sokak figyelmét felkeltik. Ez lehet szív formájú csokoládé egy szép virágcsokorral, egy különleges kis dísz, amely szintén valamilyen módon kapcsolódik a szerelemhez. Amennyiben nem rendelkezünk ilyen széles termékskálával, fogjunk össze más vállalkozásokkal és együtt indítsunk el egy Facebook kampányt.
- Szervezzünk Valentin napi nyereményjátékot. A nyereményjátékoknál lehetőséget kell biztosítani minden követőnek, a célközönségnek arra, hogy nyerhessen. Ezek legyenek teljesen véletlenül meghirdetett promóciók, soha ne jelentsük be előre. Szervezzünk olyan nyereményjátékot, amikor felteszünk egy kérdést a vállalkozásunkkal vagy a termékeinkkel kapcsolatban és a helyes választ adók között sorsoljuk ki a nyereményt.